9/11/07

Λάμψεις....Λέτε;


Καθώς είχα αράξει χθες το βράδυ στον καναπέ με τα πόδια απλωμένα πάνω του το χαζοκούτι να παίζει τα γκολάκια του ΑΡΗ 3-0 για την ιστορία τον Ερυθρό Αστέρα(Ντούσαν έκανες το θαύμα σου και πάλι) το απαγορευτικό εισόδου στο καθιστικό σε πλήρη εφαρμογή για όλους κάτι μακρινές λάμψεις μου κίνησαν το ενδιαφέρων στον νυχτερινό ουρανό.

ΟΥΦΟ; λες να μας την έπεσαν;μπα
Η Θεσσαλονίκη μου πέφτει λίγο μακριά για να βλέπω τα βεγγαλικά των Αρηανών.
Τι να είναι δεν μπορούσα να καταλάβω μια και ο καιρός με τίποτα δεν πήγαινε προς κακοκαιρία.
Λέτε να πιάστηκε καθισμένος τόσο καιρό ο ΔΙΑΣ και να έριχνε καμιά βολή έτσι προς ξεμούδιασμα;
Μπα ούτε αυτό μου πήγαινε .......μα τι να ήταν;

Και ξαφνικά μια μεγάλη λάμψη ΤΕΡΑΣΤΙΑ μου φωτίζει όλο το τοπίο και καταλαβαίνω το τι γίνετε.
Ο Μπάρμπα Κώστας σκεφτόταν και πέταγε λάμψεις το μυαλό του - ξέρετε από αυτές που στραβώνουν και τους αντιπάλους του(1100-1350ELO) και καταφέρνει να τους κερδίζει.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το ELO του 2350+ σταθερά 20 χρόνια τώρα....περίπου.
Έτσι λοιπόν είδα την σκέψη του ( άκρως ενδιαφέρουσα).

Σκέφτεται και μονολογεί.
Πρέπει να βγάλω εκτός ψηφοφορίας Ακαδημία των Σπόρ και Προμηθέα αφού τελικά την πάτησα την πεπονόφλουδα με την ΑΕΛάρα.
Ταυτόχρονα όμως πρέπει να δώσω ψήφο και στα ιστορικά Καλάβρυτα.
Τιμής ένεκεν - όχι τίποτα άλλο αλλά τους ελέγχω και πρέπει να με ψηφίσουν.
Δεν φτιάχνω εγώ στα χαρτιά ( τόσα χρόνια φούρναρης έχω φτιάξει.....) εκείνο το ψευτοτουρνουαδάκι που τους έκανα χωρίς ρολόγια παρτιδόφυλλα παίκτες διαιτητή προκήρυξη και ότι άλλο από τα χαζά που χρειάζεται ότι έγινε κανονικά;
ΑΑΑΑΑ μάλιστα αυτό θα φτιάξω και βουρ για επικύρωση από ΕΜΕΝΑ τον ΠΡΟΕΔΡΟ για όλα τα σχετικά και μια ακόμα ψήφος στο τσεπάκι μου.
Μέχρι να το μυριστούν οι άλλοι εγώ θα την έχω κάνει την δουλειά μου.
Αλλά το κόλπο για να πετάξω έξω τους άλλους 2 δεν έχω βρει ακόμα.
Κάτι θα σκεφτώ μέχρι τότε.
Ελπίζω μόνο να μην κάνουν κανά εσωτερικό και αυτοί και πάει στράφι το μεγαλειώδες σχέδιό μου.....κτλ κτλ.

Αυτά είδα και άκουσα φίλοι μου και που μυαλό μετά για τις δηλώσεις των πρωταγωνιστών του ΑΡΗ.



Δεν υπάρχουν σχόλια: