10/11/07

Ευ Αγωνίζεσθε



Παράδειγμα προς μίμηση για όλους μας (μικρούς-μεγάλους) το γεγονός.

Διασυλλογικό Rapid Αρχάγγελος 2007
Γύρος 2
ΣΣ Ακ. Σκάκι Αγ. Βασιλείου - ΣΟ Πύργου
Τραπέζι 3
Μόσχοβος Κ 1565 - Βόλφσων Μ 1845

Η παρτίδα φτάνει στο φινάλε με καθαρά κερδισμένη θέση για τον μαύρο.
Ο αθλητής του ΣΟ Πύργου πιάνει τον Ρ του και τον κινεί.
Ο Λευκός βλέπει στημένο έναν μαύρο Π και... τον τρώει.
Ξαφνιασμένος ο Μαύρος μονολογεί απορημένα
- Έστησα τον Πύργο;

Ο κ.Μόσχοβος αμέσως του προτείνει ισοπαλία μην θέλοντας να κερδίσει από στήσιμο μια χαμένη για αυτόν παρτίδα.
Ο κ.Βόλφσων αρνείτε και εγκαταλείπει μην θεωρώντας σωστό να εκμεταλλευτεί την αθλητική παιδεία του αντιπάλου του.
Μια επίδειξη παιδείας και πνεύματος από δυο Αθλητές που στολίζουν τον χώρο μας.

Αναφέρω το γεγονός για να δείξω ότι υπάρχει ελπίδα .
Αναφέρω το γεγονός για να ευχαριστήσω τους δυο Αθλητές .
Αναφέρω το γεγονός απλά για να μας διδάξει .

1 σχόλιο:

barbis είπε...

Πράγματι ο κύριος Βόλφσων είναι σπάνιος άνθρωπος στο χώρο μας!Θυμάμαι και εγώ ένα περιστατικό πραγματικα αξιοσημείωτο.Είχαμε παίξει αντίπαλοι το 1999 στο Ξυλόκαστρο,εγώ έπαιζα τότε στους τρεις αστέρες Πατησίων και ο Βόλφσων σε μια ομάδα της Πάτρας.Είχε γίνει μια συναρπαστικη παρτίδα κατά την οποία εγώ είχα χάσει ένα κομμάτι και είχα θυσιάσει και μία διαφορά με μόνο αντάλαγμα το βασιλιά του αντιπάλου στο κέντρο χωρίς όμως να απειλείται ιδιαίτερα!Τότε ο Βόλφσων επέστρεψε ωραία το υλικό και απειλούσε ματ στην κίνηση πρακτικά αναπόφευκτο!Ολοι οι συμπαίκτες μου έβλεπαν τη θέση μου και έφευγαν αμέσως πστεύοντας πως όλα έχουν τελειώσει.Στην απελπισία μου επάνω θυσίασα και ένα τελευταίο κομμάτι σε κενό τετράγωνο με μόνη μου ελπίδα να γίνει δεκτή η θυσία,αν όχι θα εγκατέλειπα.Για καλή μου τύχη ο αντίπαλος το έφαγε και ακολούθησε μια σειρά από όμορφα τακτικά χτυπήματα με αποτέλεσμα να αποσπάσω ισοπαλία!Χάρη σε αυτή τη νούλα η ομάδα μου κέρδισε!Το περίεργο ήταν ότι μετά το τέλος του αγώνα ο Βόλφσων με περίμενε έξω από την αίθουσα του αγώνα και μπροστά σε όλους τους συμπαίκτες μου,μου έδωσε συγχαρητήρια για την όμορφη πάρτίδα και για την εφευρετικότητα μου που με βοήθησε να ξεφύγω από την τραγική μου θέση!Εγώ με τη σειρά μου δίνω τα συγχαρητήρια μου στον άνθρωπο αυτόν για το ήθος του και εύχομαι το παράδειγμα του να ακολουθήσουν και άλλοι αθλητές του χώρου μας!Τέλος κλείνοντας θα ήθελα να συμβουλεύσω όλους τους προπονητές της χώρας εκτός από σκάκι να διδάσκουν στους μαθητές τους και το "Ευ Αγωνίζεσθε".ΜΠΑΡΜΠΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ-ΙΣΤΙΑΙΑ ΕΥΒΟΙΑΣ.